sunnuntai 5. huhtikuuta 2009

Sunnuntaifiilis

Heisu,
oon niin uupunut ja kiireinen nainen, etten ole kyllä nyt kaikista aktiivisimmillani ollut kirjoittelemassa. Jos tällanen on mun vapaa viikonloppu, niin mikäs sit ois kiireinen viikonloppu? Koko ajan ollut taas menossa ja eilen joutu vielä bailaamaankin, ei ikinä hyvä. Freetimen karaoke tuli tutuksi ja tyttöjen kans laulettiin toki Incubusin Drive. Ei yhtään tuon vaikeempaa biisiä voitu keksiä ja kuitenkin kun promillemääräkin oli jotain kymmentä lähellä niin eihän se hyvältä kuulostanut. Yhdet aplodit saatiin, nekin yhdeltä kaverilta. Sit poistuttiin paikalta eikä tajuttu varmaan edes hävetä..

Ihmissuhdeasiat on entistä enemmän solmussa tän viikonlopun jälkeen, eikä tätä solmua välttämättä avata kamalan helposti. Oon kuitenkin tähän ikään mennessä jotenkin ymmärtänyt, että asioilla on jossain vaiheessa kuitenkin tapana järjestyä ja usein niin, ettei niiden eteen tee edes paljon töitä. Joten miksipä stressaamaan asioilla ja sotkemaan niitä entisestään, kun tietää, että jossain vaiheessa kaikki on taas hyvin ilman sen suurempia ponnisteluja? Ai miten niin laiska.

Tajusin tänään myös, että asun tässä ihanassa kodissani rakkaan kämppikseni kanssa enää kolme ja puoli viikkoa. KOLME JA PUOLI? Miten vähän se on! Se iski tajuntaan ihan kunnolla, kun äiti alkoi puhua muuttoauton varaamisesta ja olin että eiiihän nyt vielä tarvii, mutta kylläpä vaan tarviikin. Ja pääsiäissunnuntaina eli tasan viikon päästä on meidän läksiäisbileet, niitä odotellessa! Toisaalta mua ahdistaa ihan helvetisti lähteä sinne Helsinkiin kun päivittäisrutiini ja muutenkin elämä muuttuu neljäks kuukaudeks tosi paljon. Uus työ, uus koti, eri ystävät, eri mestat. Sitten taas toisaalta ootan sitä niin paljon, pieni breikki kaikesta tutusta ja (ehkä vähän liiankin) turvallisesta. Samoista ihmisistä. Ikävä tulee rakkaita ystäviä, mutta onneksi on keksitty puhelin, juna ja lentokone. Ja festarit, joissa sitten tietenkin kaikkia näkee.

Mun uus musalöytö on Regina. Tällasta musaa oon kaivannut niin pitkään jo, aivan jotain uudenlaista ja tosi piristävän ihanaa. Kannattaa kuunnella ehdottomasti, esimerkiksi sellanen biisi kuin Saanko jäädä yöksi? Toi tiivistää mun musamaun aika hyvin. 18.4 PMMP, odotan sitä niin paljon, niiden uusi levy miellyttää ainakin mun korvaa hirveesti. Pariterapiaa on jo melkein legendaksi muodostunut biisi, aivan mahtava.

Nyt otan unta ja huomenna aamulla tietenkin yhdeksään duuniin, täysi päivä. Viikko alkaa taas kevyesti, sen jälkeen pitää vaipua editoimaan varmaan moneksi tunniksi taas. Yäk, maanantain pitäis olla vapaapäivä!

Hyvää alkavaa viikkoa ja yötä xx

(P.S. Pssssst Piret, jos luet tätä, olisimme kämppikseni kanssa NÄÄÄÄÄIN kiitollisia jos viitsisit tuoda ensi sunnuntaina meidän pirskeisiin sitä sun tekemää aivan mieletöntä porolevitettä..Voimme maksaa kustannukset! Jos ja kun siis olet tulossa.)

2 kommenttia:

  1. Kiitos että saatiin tulla crahsaa teidän bileisiin, oli huippua :D Jos ihmettelette minne ruoat hävis niin me syötiin ne, tommoset tarjoilut pitäis kieltää lailla! Oli nimittäin hyviä. Muutat Helsinkiin?

    - toinen jii vee eli julia

    VastaaPoista
  2. Voi helkkari, oonpa mä huono näiden kommenttien kans. Saaks täältä päälle sellasen et ilmottaa jos on tullu uusia? :D Huomasin tän meinaa nyt.

    Kiva että tykkäsitte bileistä, ja siis tottakai sinne sai (haikee imperfekti) tutut tulla crashailee. Ja tarjoiluihin oli kyl panostettu, mukava et maistui nekin.

    Helsinkiin olen jo muuttanut kyllä, tuossa vaiheessa se oli vielä edessä. Ihana kesäkaupunki, ei voi muuta sanoa, oon jo nyt ihan kuin kotonani! Säkin majailet ilmeisesti täällä? x
    Jenna

    VastaaPoista