sunnuntai 29. maaliskuuta 2009

Viikonloppufiilistely

Se ois taas uusi maanantai alkamassa kovaa vauhtia. Onkin ollut sellanen hulinaviikonloppu, että tän vkon tämä tyttönen ottaa todella iisisti.

Perjantaina oltiin siis tosiaan GM:ssä ilmasilla ruoilla ja juomilla, oli hieno meininki lukuunottamatta sitä, että jossain vaiheessa meidän ainejärjestön hallituksen sisäinen keskustelu ajautui aika raskaille urille. Kuitenkin kympiltä saatiin kokoustettua ja siirryttiin sieltä Royal-puolelta (eikä se edes niin hieno ole?) muualle ja pikkuhiljaa Freetimeen. Oli hyvä meininki ja paljon tuttuja, tosi onnistunut ilta.

Lauantaina kahdentoista aikaan mentiin tosiaan katsoon sitä enduroa. Tää oli oikeesti hieno kokemus?! Ja vielä ihan lähellä sitä paikkaa, jossa vielä pari vuotta sitten asuin. Miksen käynyt ikinä sillon kattoo? Ehkä se oli kuitenkin miesseurassa vähän parempi kuin jollain tyttöporukalla, siinä mahdollinen selitys.. Kelikin oli aivan mieletön.
Kotiin päästyäni ystäväni tuli puunaamaan mun naamaa ja laittamaan mun tukkaa sitä vuosijuhlaa varten. Oli ihana olla laitettavana ja lopputulos oli, vaikka itse sanonkin, tosi onnistunut. Mutta KUVAT kyseisestä tapahtumasta eivät mun osalta ainakaan kameroissa näyttäneet ollenkaan hyvältä, ja se ärsyttää! Pistän tähän kuitenkin pari maistiaista mun puvusta. Sen väri ei tuu oikein esiin näistä, se on tollanen haalea roosa. Peilin kautta otetut kuvat.. nice. Muutenkin mun kuvaajataidot, joo ei näin.


Juhlat oli siis tosi onnistuneet ja ruoka Vesilinnassa oli kyllä tosi ihanaa. Sieltä kävin kodin kautta vaihtamassa puvun ja otin seuraavaks vaihtoehdoks mustan puolipitkän mekon vyötärövyöllä ja pinkit korkokengät, jotka osoittautui vähän inhottavaks siinä vaiheessa kun puoli neljän aikaan avattiin Timen ovi ja kompuroitiin ulos - siellähän oli parissa tunnissa päässyt ihan uus talvi alkamaan. Joku mies muuten kysy multa, kun olin ton puvun kanssa tossa Keskustiellä, että "Ootsä mennyt naimisiin?" - imartelevaa sinänsä, mutta vastasin, että "Jos oisin mennyt naimisiin, niin toivoisin, että en ois tässä vaiheessa mun hääpäivää menossa yksin kotiin.." Haha.

Tänään on ollut puutumispäivä ja olin äitillä syömässä parhaita ruokia. Ja äsken viikko päättyi siihen, kun katottiin yhden ystävän kanssa Sinkkuelämää-leffaa, joka on siis aivan mielettömän ihana, vaikka niiiin hömppä. Aamulla menen kovin pirteänä taas töihin yhdeksään, eli nyt ois aika mennä suihkun kautta nukkumaan! Tulevan viikon pitäis olla suhteellisen kiva ja rento, keskiviikkoiltana esim. näyttäis olevan toi yks Jamkin viestijöiden järjestämä Projekt '09 -tapahtuma, ja sinne ajattelin media-alan ammattilaisena tai sit amatöörinä mennä kuuntelemaan ja oppimaan ehkä jotain. Odotan jo myös mun kolumnin ilmestymistä, vaikka ihan pieni juttuhan se onkin näissä piireissä, mutta silti mun eka täysin ihkaoma juttu julkaistuna, jes.

Just postittelin kuvan pressikorttihakemusta varten, semmonenkin hienous tässä journalistiikan opiskelussa on, että puolen vuoden opiskelun jälkeen saa liittyä Journalistiliiton jäseneksi! Pitää tietenkin hyödyntää ko. korttia mahdollisimman monessa paikassa, heh.. No ei, oon kuullut, että jotkut leikkauttaa hiuksensankin sillä ilmaseks, mutta ei musta ois ihan tollaseen. Kuitenkin kaikki messut ja muut tällaset tapahtumat on lehdistökortilla ilmaiset, ja se on ihan kiva. Ja tietty kerran kesässä pääsee Lintsille ilmaseks, hah!

Mutta nyt tosiaan unta ottamaan, ennen kuin innostun ihan täysin ja kirjotankin kilometrin pitusen postauksen.
Hyvää viikon alkua ja kuuntele PMMP:n uutta levyä Veden varaan! xxx

2 kommenttia:

  1. Just tipahti postiluukusta ylioppilaslehti ja heti piti mennä lukemaan sun kolumni (ai mitä esseetä täs muka pitäs kirjottaa?:D ). Good job!

    ps. Toi sun mekko on ihana :)

    VastaaPoista
  2. Uuuh ai se tuli! Miksei mulle tullut kun oon koko päivän odottanut haha. Kiitos <3 Pe sitte kahville!

    VastaaPoista