maanantai 23. maaliskuuta 2009

Just another monday

Voi miten masentava voi maanantai olla.
Herätyskello oli soimassa seiskalta, mutta heräsin jo puolelta ja aloin odottaa jossain keväthorroksessa kellon pirinää. Viihdytin ystävällisesti monen ihmisen maanantai-aamua, kun juoksin täysiä bussiin ja KAADUIN, onneks kerkesin ja olin 20 minuuttia etuajassa töissä. Lopputulos: vaikutan edes vähän tunnolliselta työntekijältä (onneks oon kyllä jo irtisanoutunut, haha, mulla on noin 15 työpäivää jäljellä tässä puljussa)

Viikonlopun vietin Helsingissä ja näin ystäviäni ja oltiin vähän bailaankin, tai no oikeestaan aika paljonkin. Lisäksi näin mun ihanaa kummitätiä, jota en taaskaan ollut moneen moneen kuukauteen nähnyt. Käytiin lauantai-aamuna (krmh klo 13 siis) teellä Kalliossa Taikalampussa, joka oli muuten aivan mielettömän nätti ja persoonallinen kahvila! Terkkuja sinne. Sen jälkeen mentiin ystävien kanssa syömään siihen Etu-Töölöön, Benjam's Bistroon, ja siis ruoka oli aivan mahtavaa. Kaikki neljä oli tosi tyytyväisiä ja kylläisiä. Kävin myös tapani mukaan tsekkaa Kampin Guessin mutta ei niillä vieläkään ollut niitä laukkuja mitä Milanossa joulun aikaan ihailin ja tietenkin myös ostelin.
Yritin myös mennä siihen uuteen liikkeeseen Kluuvikadulla, mut se oli kiinni :(

Sitten tärkein: Kävin kattoon mun kesäkämppää Kruununhaassa. Siellä asun toukokuun ja sen jälkeen muutama kuukausi menee Kalliossa. Tää Krunan asunto oli siis niin upea, että olin ihan haltioissani. Tosi hienolla alueella, lyhyt matka Keskustaan, ja itse kämppä oli remontoitu pari vuotta sitte kokonaan! I love it.

Lauantai-iltana mentiinkin sit Lepakkomiehen (fiftarimusaa livenä) kautta Beefiin ja oltiin tietenkin pilkkuun asti. Eilen oli inhottava päivä, aika pahoja ihmissuhdesotkuja olen onnistunut kehittämään itselleni ja nyt pitää vaan toivoa parasta ja odottaa.

Jos joku tätä nyt siis lukemaan eksyy, tää postaus näkyy ekana tekstinä teille. Oon kirjottanut tätä blogia jo monta kuukautta ja sallinut lukemisen ainoastaan itselleni, koska oon jotenkin vieläkin aika huono jakamaan vieraiden ihmisten kanssa asioitani. Päätin nyt kuitenkin yrittää, koska moni on kysellyt, että onko mulla blogia ja ilmaissut kiinnostuksensa lukee sitä.

Täytyy tuunailla tätä ulkoasua tässä kun kerkeen, en oo mitenkään ihan älyttömän mielissäni tän tekniikan ja muun kanssa, mutta ehkäpä tää tästä.

Nyt täytynee jatkaa töitä ihanan pirteenä.

Jennnna



4 kommenttia:

  1. Heti kärppänä lukemassa :)

    hei kuule nainen, ooksie vielä nyt maisemissa täällä? mennäänkö VIIMEINKI kahville päivittään kuulumisia (eihän viime kerrasta ookkaan, ku joku hmm pari vuotta :D) tai vaikka yliopistolle syömään joku päivä tjn? ois tosi kiva nähä pitkästä aikaa!

    VastaaPoista
  2. minä nyt vastaan tänne näin ku en minä oikee vielä tätä osaa käyttää! Ha.
    tottakai mennään kahville/syömään, mäkin yliopistolla nykyään opiskelen niin tulee käytyä välillä. tosin nyt mulla on niin vähän koulua, että kahvittelu vois olla parempi vaihtoehto! ja siitähän se kaks vuotta tosiaan on varmasti kun viime kerran päivitettii!
    kuulumiset ois tosi kiva kuulla.
    onko sulla vielä sama numero?

    VastaaPoista
  3. sori, mie floodaan sun kommenttiboksia :D laitoin sulle just tekstiviestiä, kun mulla on uus numero. Toivottavasti tuli perille, vai onko sullaki vaihtunu puhelinumero?

    VastaaPoista
  4. hei muruuu !! ihanaa, en tiennytkään että bloggailet. Ehkä se olikin tarkoitus kun et ollut vielä aiemmin julkaissut tätä. im stupid.

    joo siis Milanon vinkkejä shoppailusta ja ihanista ravintoloista ja herkuista ja kaikesta. pitää siis nähdä.

    En oo ees tajunnut, oon aika laama ton naamakirjan kanssa. Mutta ryhdistäydyn bileiden kannalta kyllä :)

    niin ja oon sun eka lukija jeee pus

    -Piret

    VastaaPoista