torstai 26. maaliskuuta 2009

Tähän väliin hyvä päivä

Hei,
saa onnittella, läpäisin tänään autokoulun teoriakokeen, haha! Totta se on, mulla ei ole ollut ajokorttia tähän mennessä, ja nyt olen todellakin 20-vuotiaana sitä ajamassa. Teoria meni siis ekalla läpi, enkä voikaan mitenkään ymmärtää, että miks muka mun pitäs ajaa inssiä varten jotain lisätunteja niin kuin ajo-opettaja väittää? (En muka osaa ajaa. Naurettava väite)

Palkitsin itteni ton ^ henkisesti HYVIN raskaan suorituksen jälkeen hyvällä ruoalla ja parilla jaksolla Sinkkuelämää.. samanaikaisesti mun olis pitänyt olla tässä koneella etsimässä tietoa ja suunnittelemassa huomista haastattelua. Ollaan menossa haastattelemaan kameran kanssa aamulla Jyväskylän maalaiskunnan sivistystoimen johtajaa kello yhdeksän, niin että hyvähän olis olla myös jotain kysymyksiä valmiina. Tietenkin niitä kerkee vielä tässä yön mittaan keksiä, eihän kello oo ku 01.20..

Viikonloppuna on luvassa kaikkea tosi kivaa ja kauan odotettua! Huomenna illalla ennen aukeamistaan Giggling Marlin tarjoo meille tiloissaan ruokaa ja juomaa ja ilmeisesti jotain ohjelmaa. Oon kuitenkin ajatellut pysyä suhteellisen selväpäisenä (ilmasen alkoholin bileissä? let's see), koska lauantai-päivänä olen lupautunut menemään yhden tamperelaisen ystäväpojan kanssa katsomaan Päijänne-ajoa vai mikä se nyt on. Kyllä, enduroa. Ihan mielenkiintoista kyllä nähä millanen toi tapahtuma on, kun media sitä aina niin paljon hehkuttaa.

Sitten lauantai-iltana seiskasta lähtien on luvassa tapahtuma, jota olen myös pitkään jo odottanut, nimittäin ainejärjestömme vuosijuhlat ravintola Vesilinnassa. Ei mitkään virallisimmat välttämättä, vaikka pukukoodi onkin iltapuku. Siihen liittyykin juhlien paras osa: pääsen käyttämään mun vanhojentanssipukua kolmen vuoden tauon jälkeen! Miten se mahtu edes päälle enää, hah? Tossa se roikkuu vieressä pukupussissa henkarissa ja odottelee käyttöönottoa. I love it! Voin pistää ehkä vasten normaalitapojani tänne jopa yhden kuvan ko. juhlista, koska haluaisin ehkä vähän esitellä tota pukua.. Jep, kyllä se on sen arvoinen. Lisämaininta: Kyseinen puku päällä pitäs lähteä illalla baariin, not gonna happen. Vaaleenpunanen raakasilkki ei varsinaisesti ehkä ois mielissään mistään punkkutahroista! Eli täytynee tulla vaihtamaan jotain muuta yhtä ihanaa mutta ehkä vähemmän herkän väristä päälle sitten jatkoille.

Sunnuntaina vois ehkä käydä pienissä palautumistiloissa äitillä syömässä jotain ihania viikonloppuruokia...mm. Mä tarviin uusia hyviä reseptejä, oon niin kyllästynyt kaikkiin mun spesiaaliohjeisiin jo, vaikka ne onkin tosi hyviä. Esimerkiksi jotain ihania pastoja ja salaatteja. Anyone?

Ens viikolla ilmestyy myös Netti-TV Visioon eka juttu, jossa oon ollut mukana tekemässä. Se on ihan läpällä tehty ja täysin sketsiluonteinen homma, mutta niistä on hyvä alottaa. Ja voin kertoo, että mulla oli hauskinta pitkään aikaan kyseistä pätkää tyttöjen kanssa tehdessä, eli siis työkin voi olla hauskaa!

Nyt pitää vielä kokeilla kerran tuota ihanaa pukua ja sitten mennä unille, että pystyn kysymään edes pari järkevän oloista kysymystä tältä huomiselta haastateltavalta, huh.
Kivaa vkonlopun alkua xx

Edit: Pakko jakaa yks ihan mahtava quote: "I'm forty-fucking-five and I have nothing to hide." -Samantha Jones.
Kaikki true-Sinkkuelämää-fanit muistaa tän!

1 kommentti:

  1. Hei, mie täytän toukokuussa 23 ja mulla ei oo VIELÄKÄÄN ajokorttia, saatikka et olisin autokouluun menny, hahah :D

    Joka tapauksessa onnittelut teoriakokeen läpimenosta! Tsemppiä myös sit inssiin.

    Kivalta kuulostaa sun viikonlopun tulevat menot ja mie ainaki tahon nähä sun juhlamekosta kuvan. :)

    ps. Erykah Badu Jazzeille, mahtavaa <3

    VastaaPoista