keskiviikko 30. syyskuuta 2009

Kesä on ohi..



..Ja siks mä lähdenkin onneks Kreikkaan sunnuntaina ja jatkan kesääni vielä viikolla eteenpäin! Mennään Rodoksen itärannikolle johonkin pikkupaikkaan, kuulemma hyvät surffimestat ja muutenkin rannat lähellä. Aion vaan makailla koko viikon auringossa, syödä hyvin, nukkua paljon, lueskella ja nauttia seurasta, jossa en ole aikaani vähään aikaan viettänytkään ja joka on kuitenkin mulle todella tärkeää. <3 Mulla on myös synttärit ens tiistaina, nekin vietän matkoilla.

Otan sieltä sata kuvaa ja laitan niitä sitten tänne. Muuten kaikki rullaa ennallaan, sisustelen kämppääni pikkuhiljaa koko ajan kotoisammaksi ja kotiudun Helsinkiin muutenkin. Teen töitä. Tapaan uusia ja vanhoja ihmisiä, ystäviä. Ei kai tässä sen kummempia!

Polttakaa kynttilöitä, juokaa punkkua ja nauttikaa kauniista syksystä niin kauan kun se vielä kestää. Mä lähden kirjastoon lainaamaan Saision koko tuotannon ja harjoittelemaan oikeinkirjoitusta (tsekkaa edellisen postauksen neljäs kommentti..)!

xxx

1 kommentti:

  1. Toivottavasti loma oli onnistunut!

    Eläkä välitä anonyymeista, ne on kai kateellisia ja/tai eivät omista omaa elämää. Itekin oon täs viime aikoina kuullu näyttäväni halvalta horolta ja lapseni puen ryysyihin ja mitäs näitä nyt on. Lähinnä itteä huvittaa, miten täysi-ikäiset ihmiset jaksaa tuhlata aikaansa haukkumalla tuntemattomia anonyymina netissä. :D

    Sie oot just hyvä tollasena! <3

    ps. Toivottavasti saahan nähä matkakuvia, ees muutama.

    VastaaPoista